Monday, May 20, 2013

BEBAN-BEBAN


hai semua...tgk tajuk entry aku sapa2 yang baca mesti rasa terbeban kan..heheh..
Serabutnya bila dah keja ni, banyak betul benda nak kena buat..
Itu kita, ini pun kita..haih camtula kalu jadi orang bawahan kan..haha..tu la dlu tak nak belajar sampai phd bia jadi bos besau...haha..merepek la aku ni kan..tak2, aku bersyukur sangat dapat keja memandangkan kat luar sana ramai lagi yang menganggur selepas belajar..huhu..


Sebenarnya, bila dah kerja ni, rasa nak balik semula ke xaman student..gitew kau..time student la paling best giler.. xpyh la ko nak pk pasal workload, nk kejar itu, nk buat ini..pergh mencabar akal dan minda..
aku cakap betul2..sapa2 yang tgh study lagi tuh, hargai lah masa student anda dgn enjoynya, time keja nanti korang takkan ada masa nak enjoy..nak jeling mamat hensem pun xsempat..hahah..


Rindu kat tempat ni..rindu sangat..sangat2..


Aku memang rindu giler la zaman student..zaman ni la lepak ngn kengkawan, borak ngn kengkawan, tdo ngn kengkawan, makan  semua berjemaah.duk hostel plak tu..borak la ngko sampai pagi pun..rindu siot zaman tu..
sekarang ni..semua dah takda, keja keja keja..pergh tension hang tau...pagi celik mata keja..haha.bila dah masuk zaman keja mulalah jadi alam tanggung sendiri.
rindunya zaman student dulu..
rindu pulak nak masuk kelas and tido..

batch 37 fisioterapi KSKB, wa rindu u olls..ekekek



kenangan SEM 6 KSKB wheelchair training for Spinal Cord Injury @ Hospital Sg Buloh
                         
      






No comments:

Post a Comment